Ilyen volt az első autóm. 84-ben a Bolgár tengerpartig mentünk a családdal. "Csak" egy bakelit kereket és egy féltengelyt kellett benne cserélni. Kalandos utazás volt, szerettem.
Én 1973 ban mezőgazdasági szalemer keretből kamatmentes részletre vettem /havi 800 ft/. Kb.5 évig hajtottam,gyakorlatilag semmi jelentős probléma nélkül. Mai autók dŕagább uzemeltetésűek,-igaz hosszabb élettartalmuak.
Ha jó gazdája volt, akkor semmivel sem volt rosszabb autó, mint az átlag kortársai! Nekünk volt 2 is és nem volt velük különösebb gondunk. Jó kipufogóval a hangja is normális volt. 8l-es átlagfogyasztással ki lehetett jönni és autópályán 110-120-at gond nélkül ment.
NDK-ba mentünk vele. Az egyik gyertya kirepült a hengerfejből a menet-persellyel együtt. Egy ottani szerelő sos-be belecsavar egy kb. 12-es csavart, és 3 hengerrel simán hazajöttünk. Ennyi!
88.ban 3500.ft, ért vettem, és 3600.ft lett volna az átírás..! Szétszedtük és Zsiguli gyűrűket faragták bele... Szépen dolgozott, igaz csak hobbi célra használtuk..! Legnagyobb baja hogy egykörös fékrendszere volt..!
Egy nagyonjó Terepjáró autó volt, a személyautók katagóriájában. A fűtése benzinnel ment, ami nem a legjobb volt. Országúton kb. 70-nél nagyobb tempót nem szeretett!
Én nagyon hálásan emlékezem. 1971-ben H István ilyen autóval jött el szívességből feleségével és feleségemmel, hogy kiléphessek sorkatonai időm alatt a laktanyából. Nem ázott be, elvitt bennünket oda, ahova indultunk.
Ilyen volt az első autóm.
VálaszTörlés84-ben a Bolgár tengerpartig mentünk a családdal. "Csak" egy bakelit kereket és egy féltengelyt kellett benne cserélni. Kalandos utazás volt, szerettem.
👍
TörlésIX 49-85 ugyanilyen volt a furfangos nyeszterkám,
TörlésFérjemnek 1974-ben ez volt az első autója! 1982-ig szolgált nagyon sok élmény füződik hozzá!! Szerettük nagyon.
VálaszTörlésNekem is volt 3db , olcson meglehetett venni es en szerettem, egy feher szinu evekig megvolt, es tokeletessen mukodott, csak szerette a benzint....
VálaszTörlésZapi motoros Luazzal szelem az utakat nap mint nap. Fantasztikus egy szerkezet mind a kettő.
TörlésRészeges volt mint minden orosz.
TörlésÉn 1973 ban mezőgazdasági szalemer keretből kamatmentes részletre vettem /havi 800 ft/.
VálaszTörlésKb.5 évig hajtottam,gyakorlatilag semmi jelentős probléma nélkül. Mai autók dŕagább uzemeltetésűek,-igaz hosszabb élettartalmuak.
Ha jó gazdája volt, akkor semmivel sem volt rosszabb autó, mint az átlag kortársai! Nekünk volt 2 is és nem volt velük különösebb gondunk. Jó kipufogóval a hangja is normális volt. 8l-es átlagfogyasztással ki lehetett jönni és autópályán 110-120-at gond nélkül ment.
VálaszTörlésNekünk 3 darab is volt 966 és 968 abból volt 2 Nekem egy fehér 968 -as volt az első autóm de rég is volt . .. .
VálaszTörlésNDK-ba mentünk vele. Az egyik gyertya kirepült a hengerfejből a menet-persellyel együtt. Egy ottani szerelő sos-be belecsavar egy kb. 12-es csavart, és 3 hengerrel simán hazajöttünk. Ennyi!
VálaszTörlés88.ban 3500.ft, ért vettem, és 3600.ft lett volna az átírás..!
VálaszTörlésSzétszedtük és Zsiguli gyűrűket faragták bele...
Szépen dolgozott, igaz csak hobbi célra használtuk..!
Legnagyobb baja hogy egykörös fékrendszere volt..!
Hruscsov utolsó átka!
VálaszTörlésEgy nagyonjó Terepjáró autó volt, a személyautók katagóriájában. A fűtése benzinnel ment, ami nem a legjobb volt. Országúton kb. 70-nél nagyobb tempót nem szeretett!
VálaszTörlésÉs miért volt rajta tetőablak?!
VálaszTörlésÉn nagyon hálásan emlékezem. 1971-ben H István ilyen autóval jött el szívességből feleségével és feleségemmel, hogy kiléphessek sorkatonai időm alatt a laktanyából. Nem ázott be, elvitt bennünket oda, ahova indultunk.
VálaszTörlésUAZ.
VálaszTörlés