Láthattam, még a Mátyásföldi gyárat 1975-ben. Akkor volt az első konferencia busz első tropostipusa a 200-as családból kialakitva. Az első lökhárító fekete bőr vászonos volt, a vezetőfülke alacsonyabb a megszokottaknál. Az úgymond konferencia terem, magasabb volt. A BNV is be mutatták, ott sem lehetett beszélni, csak kialakított nézőtéren építettek az
A 200-as családias ikarus busz jó lenne továbbra is az Ikarusokat fejleszteni kell nem csak 50-51 évig szolgáltatás miatt nem hagyjuk őket cserben, szerettem volna. Tudom, hogy nehéz megtartani őkrt de azért mégis átkéne gondolkozni a dolgokat. Pl:Nosztalgiajáratokat küldesz az már valami jó.
Jó lenne ma is a gyár országunknak.
VálaszTörlésIMÁDOM AFAROSOKAT,SZIVESEN NOSZTALGIÁZNÉK NYUGALMAZOTT BUSZVEZETŐKÉNT.
VálaszTörlésLáthattam, még a Mátyásföldi gyárat 1975-ben. Akkor volt az első konferencia busz első tropostipusa a 200-as családból kialakitva. Az első lökhárító fekete bőr vászonos volt, a vezetőfülke alacsonyabb a megszokottaknál. Az úgymond konferencia terem, magasabb volt. A BNV is be mutatták, ott sem lehetett beszélni, csak kialakított nézőtéren építettek az
VálaszTörlésA 200-as családias ikarus busz jó lenne továbbra is az Ikarusokat fejleszteni kell nem csak 50-51 évig szolgáltatás miatt nem hagyjuk őket cserben, szerettem volna. Tudom, hogy nehéz megtartani őkrt de azért mégis átkéne gondolkozni a dolgokat. Pl:Nosztalgiajáratokat küldesz az már valami jó.
VálaszTörlés