2022. szeptember 18., vasárnap

Simson AWO Sport 1958 / Tovább a filmhez

 




16 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, kollégámnak is ilyen van a mai napig használja majdnem 80 évesen.

    VálaszTörlés
  2. Szép az biztos!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondhatni, hibátlan! Persze kell hozzá egy gondos Gazda.

      Törlés
  3. Abban az időben,nagyon tetszett de vételre nem volt lehetőségem,vettem mást de ha lehetne most is Jáwát vennék.

    VálaszTörlés
  4. Anno a 60-as évek elején a helyi ÁFÉSZ boltban láttam először. Gyönyörű volt, csak bámultam a motort is meg az árát is.28.000 Ft volt az ára.Az akkori fizetések ~ 1000 Ft/hó voltak. Csak álmodni lehetett róla.

    VálaszTörlés
  5. Nekem a 70-es évek elején volt egy ilyen motorom. Nagyon szerettem, öröm volt veie az utakat kárni.

    VálaszTörlés
  6. Újból kellene gyártani és forgalmazni biztos lenne rá nagy kereslet!

    VálaszTörlés
  7. Hűha ! '69-ben vettem én is egy 250-es Simsont és a mai napig nosztalgiával gondolok rá ! Alkatrészt csak Budapesten a Liszt Ferenc téren lehetett kapni

    VálaszTörlés
  8. Igazából csak egy visszatérő hibája volt. A benzintank felerősítésénél gyakran kirepedt a rázkódástól és folyt a benzin. Akkor szűnt meg véglegesen amikor sárgarézzel lett körbe hegesztve

    VálaszTörlés
  9. Csak azt szeretném megjegyezni, hogy a Sport kivitel krómozott benzin tankkal volt, és nem piskóta ülése volt hanem két külön álló. Volt egy ilyen motorom 1968-1974 Kőzőtt., hibátlan volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lengő utas ülés hátsó teleszkóp nélkül.

      Törlés
  10. 67-ben vittem haza kosárban.A hátsó hajtás hiányzott,komplett.Egyben meg lett véve az Ecseri úti piacon.Nagyon szerettem vele motorozni.

    VálaszTörlés
  11. 64 éves gép,,,= Csodálatos és persze csodálatra méltó precíz óriásian kimagasló munka van benne aki ezt elkészítette így ! Gratulálok ☝️👍

    VálaszTörlés
  12. Szép ! Tényleg nagyon szép és minden elismerésem a restaurálóké ! Azt azért én mégis megkérdezem , hogy csak én hallom azt a kalapálást a motorból , vagy tényleg ilyen a hangja ? Ilyen volt valóban egykor is ? Vagy csak én emlékszem rosszul ?

    VálaszTörlés