2022. november 19., szombat

MHSz. és más csodák / Folytatáshoz katt a posztra !


MHSz tanuló vezetők tehergépkocsi oszlopa, háttérben a Bazilika.


 Kis-Duna sétány, szovjet gyártmányú ZaZ-968B Zaporozsec tipusú személygépkocsi.


Antonov An-2 típusú repülőgép.

 Dunakeszi repülőtér, Zlin-226T Trener 6 típusú repülőgépek, mögöttük Po-2 (Kukuruznyik) típusú kétfedelű oktató repülőgépek.

 Dunakeszi repülőtér, Zlin-226T Trener 6 típusú repülőgépek.

 Hármashatárhegyi repülőtér motoros akrobaták.

 Népliget, Építők pálya, motoros akrobaták.

 Nyergesújfalu nyugati településrész, MHSz tanuló vezetők tehergépkocsi oszlopa a Sánc-hegyi kanyarban.































 Nehézbúvár az Óbudai Duna-ág mellett, a Gázgyár előtti parton.

  Dagály utca 11., MHSZ központi gépjármű telep.

  Magyar motoros műrepülő válogatott, Zlin-226T Trener 6 típusú repülőgépek köteléke.

 Rádiós iránymérő versenyzők.

 Dunakeszi repülőtér, Tury Kornél és Petróczy György válogatott vitorlázórepülők. Antonov A-15 vitorlázó repülőgép.

 

8 megjegyzés:

  1. A Dagály utcában 1966-ban még volt egy féltve őrzött Skoda Colnial!

    VálaszTörlés
  2. 17 évig dolgoztam az MHSZ Országos központban.Fiataloknak ma sem ártana ha lenne egy ilyen, több különböző sportágat össze fogó intézmény

    VálaszTörlés
  3. Én még az MHS szervezésében szereztem meg a jogosítványomat 1967-ben. Teher, nehéz pótkocsi, személy autó, és motorkerékpár, ez került akkor 960 Ft. ba.Ez volt a sorköteles katonai kiképzés!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz pótkocsik külön kelle
      tt vizsgázni.

      Törlés
  4. Ezekben az években vizsgáztam lövészet vezetö és lövészbíró szinten .Szép volt jó volt fiatal voltam .

    VálaszTörlés
  5. FEKETE PÁL vagyok.1962 ben vizsgáztam az MHSZ központi telehelyén a Dagály utcában, ABCE kategóriára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1968-ban vizsgáztam a Dagályban ABCE kategóriára. A teher oktatóm Gáhor Géza bácsi műhely főnök volt. 1974-ben szakoktatói vizsgát tettem Tanárom: Troszt László volt Ezután a Pest Megyei MHSZ-nél lettem szakoktató a megszűnésig.

      Törlés