2024. március 11., hétfő

A kétéltű ember - 1961. ‧ Sci-fi/Romantikus ‧ 1 ó 36 p

 A kis tengerparti városkában pletykák keringenek egy "tengeri ördögről", amely sem nem hal, sem nem ember. Az emberek vérszomjasnak tartották és rettegtek tőle. A gazdag igazgyöngy-kereskedő, Zurita nem hisz a tengeri szörny létezésében egészen addig, míg drámai körülmények között össze nem találkozik vele a tengeren. Zurita csellel elfogja és gyöngyhalászként dolgoztatja a "tengeri szörnyet", amely valójában ember. Azért lett kétéltű, mert gyerekkorában beteg tüdeje helyett egy cápa tüdejét ültette be neki orvos apja, ezzel mentve meg életét. Ehtiander, a kétéltű fiú megismerkedik és halálosan beleszeret Guttierébe, abba a lányba, akit Zurita szándékozik feleségül venni...




5 megjegyzés:

  1. Nagyon szerettem ezt a filmet.Sőt könyvként is elolvastam.De szeretném ha ki tennék reklám nélkül valamelyik TV-csatornára. Vagy itt a Watch-oldalra. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Gyermekkorom legjobb filmje!Sírtam a végén!Van egy másik is: Vadállatok a Fedélzeten! És

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sokszor megnéztem ,volt sírás is bőven.
    Szívesen nézném újból.
    Miért nem vetítik a TV -Ben annyi ismétlés van.
    Jönnek a húsvét ,szerintem sokan megnéznék.

    VálaszTörlés
  4. Imádom ezt a filmet.

    VálaszTörlés
  5. Öröm volt olvasni a bejegyzésedet. Köszönjük, hogy ennyire elérhetővé tetted a témát!

    VálaszTörlés